dimarts, 2 d’agost del 2011

Els negocis de la mort

Desgraciadament, sempre veiem les coses bones de les persones quan no hi són. La humanitat és així de complicada i, en comptes de valorar les coses quan les tenim, ho fem quan no hi són.

Un exemple clar és la mort de la cantant Amy Winehouse. Una setmana després de la seva defunció és líder en vendes a la Gran Bretanya, passant del número 59 de la llista a liderar-la. La música millora quan una persona mor? Desapareixeran els seus discos al morir ella? Són actituds estranyes i poc lògiques, però que sempre es repeteixen.




El mateix va passar amb la mort de Michael Jackson. Hores després de morir, el cantant es va convertir en l'artista més venut en el web d'Amazon. I si ens remunten més allà en el temps veurem artistes com Vincent Van Gogh, que van trobar la fama quan ja estaven fora d'aquest món.

A vegades costa d'entendre com pensem. Sembla que les coses es facin bones quan no hi són. Potser el secret seria gaudir d'elles en tot moment, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada